1 december torsdag - 22: 29

idag har jag varit i skolan , de va kul ^^
sen kom jag hem och kollade jag på en film med min syster ''selma''
sen gick jag upp till mitt rum och lämnade min dator & sen gick jag ner och ut till stallet
tog in musse & gick ut med han och red & sen när jag kom hem tog jag in han och skimir.
sen gick jag in och satte mig vid datorn , sen efeter det gick jag upp och städade mitt rum och sånt.
sen gick jag in på datorn igen och då pratde jag med Filippa sen gick hon för hon skulle äta.
och nu sitter jag och pratar med nasse <33333333333333 hihi
men nu ska jag gå och lägga mig och ligga och prata med nasse tills jag somnar !

heeeerrrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0