10 dagar kvar till jul :')


hej idag har jag varit i skolan ja som vanligt ^^
sen efter det så pluggade jag lite, satt vid datorn.
sen gick jag ner till mamma och dom andra.
tittade på tv med min lilla syster & sen åt jag mat.

sen kom daniel min syetrs kille, och började vi kolla på en film hahha xd
typ om att de är rymdvarelser som tar över jorden och ska människorna stoppa dom.
den va faktiskt ganska bra :P
---------------------------------------------------------------------------------------------------
men nu ska jag gå & packa in presenter till min mamma, ska åka till henne imorgon (y)
så jag kommer inte blogga imorgon. så ha det så bra =)=)


Lova Antehag på bilden <3



hm.. längtar till sommaren igen -.-



Kommentarer
Postat av: Lova

Bild på mIg oxå <3

Fin blogg gumman <3

2011-12-20 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0