2011-12-29- nytt år snart

hehe förlåt att jag inte har blogg så mycket ^^
men men , tänkte berätta hur veckan har sett ut och varit ;p
ja i lördags var de ju julafton, och på dagen var mamma,jag,frida ute och red
det va skit roligt. sen på kvällen firade vi jul :D
fick, högtalare,en häst bok,mobil,klocka,en film,kläder, alla min syskon var med och firade jul tillomed pappas barn som bor på island, sen på kvällen kom frida till mig och så var vi lite och spelade lite spel med min familg, efter som frida firade jul dagen innan julen, sen dagen efter jul så chillade jag bara med familgen, sen på måndagen så åkte jag till min mamma, var där i 3 dagar och firade jul med henne, sen när jag kom hem på onsdagen så hade mamma och pappa köpten en till häst, som heter Glaesir och de betyder typ att man är vacker eller nått sånt xd. han är skäck svart & vit är han, nästan lika stor som musse. så nu har vi 5 hästar hö livet äger (y). sen idag så var jag i stan med en kompis, sen åkte vi hem till han ^^)
var inte där så länge för skulle hem typ hem, och sen när jag kom hem så gick jag ut i staller och tog in musse och den nya hästen. bilder kommer sen på Glaesir. och nu sitter och ha skiiiiiiiiiiiit tråkligt :/
saknar min underbara vän frida som jag inte har träffat på länge :'(
jaja, ha det bäst :'p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0