Everything I Do I Do It For You

hej idag har jag varit i skolan inte så kul..
sen när jag kom hem så var jag med frida :D
ja, det var lika galet som det brukar vara xd
och roligt :D
älskar min underbara frida ! <3
sen när jag kom hem så städade jag mitt  rum.. och sen satt jag vid datorn och pratde med Rasmus & hans kompisar..
sen fick jag inte vara med i doms samtal längre.. så nu sitter och lyssnar på musik & tänker på saker ..

Alvin & Frida har gjort slut.. tycker så synd om frida , han var fett tasgig mot henne !
hatar falska personer..!
Alma & Alexander är tsm dom är jätte söta tsm , hoppas det holer länge mellan dom :D

är så jävla orlig för musse .. :'( han är så smal och går konstig och han äter inte så bra & inte driker heler :(
älskar han så mycket.. och han har haft konstiga bulder han har en i rumpan som är jätte som inte försvinner
och sen har han haft massa av bulder på magen som gick ner till back benet dom spred sig .. men sen efter några dagar så gick dom bort.. hoppas inte det är något med han :(
jag bjuder på en bild som min kompis har gjort på mig och musse !


du & jag mott värden.
älskardig musse <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0