Le mot mig.

hej har inte bloggat på länge men ja nu får jag la göra det ^^
ja i fredags så var jag ju hos min mamma, färgade håret brunt de blev bra ;p
lägger upp en bild sen, ja jag gjorde inte så mycket hos min mamma.. hade tråkigt :/
jag kan berätta lite hur veckan har varit, i måndags så var jag med linnea j red på örn & skimir
va super kul :') sen i tisdags gjorde jag inte så mycket. Onsdags då var jag på stan med mamma eller jag träffade Filippa,Cornelia,Nora,Lydia så jag gick med dom på stan, träffade massa folk.
sen idag har jag varit i skolan de var den sista dagen i skolan fyfan va gött, nu har vi LOV !
sen när jag kom hem så satt vid datorn & sov ^^
sen kom frida, så nu är jag med henne ska sova med henne.
och i morgon ska jag åka till stan med henne (Y)



så här blev de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0