Mån-Tis-Ons-DAG !

hej jag har inte bloggat på länge men nu ska jag berätta vad som har hänt hihih !
i måndags så var jag i stan med Frida & Rasmus ... vi gjorde typ inget !
sen i tisdags så följde jag med frida hem,  och sen åkte vi till veddige. träffade Pontus,Anton & några mer :)
det var faktiskt roligt, sen åkte vi hem sen när vi var i tofta igen såg gick jag hem till mig och satte mig vi datorn och sovde, ja idag har varit i skolan till 4 skulle stanna kvar & de skulle jag i morgon med .. ;(
sen när jag kom hem så gick jag ut i stallet gjorde lite grejer där och sen gick jag in igen , satt och pratade med felix & frida hihih. Hatar **** för att han har gjort så mot dig frida fy fan älskling ;(
ja nu måste jag sova annars kommer jag aldrig upp i morgon ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0