Sjukt tråkig söndag !

hej kan ju beärrta lite om igår ..
japp dom kom aldrig eller min mamma sa att dom inte fick komma för hon ..
fast jag frågade pappa och han sa att de gick -.-
ibland hatara jag mina föreldrar..

sen idag skulle jag vara med Rasmus , men ne då var han inte  hemma från göteborg och när han var hemma så va  klockan 4 - 5 eller nått sånt och då kunnde inte jag komma --.-- '
ja fösten va dagen satt jag och kollade på tv med min 4åriga lilla syster ^^
och satt vid datorn. sen typ 6 så gick jag ut i stallet skulle ut och mocka bajs!, och då kom mamma hem så hon hjälpte mig. sen gick jag in och nu sitter jag vid datorn och har tråkigt som jag har haft hela dagen ..

ja och i morgon är de tråkig skola , eller man får ju träffa alla underbara människor (y)
och min busiga Frida (y)


ja nu blir det att ducha och sen sova
godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0