en fett rolig kväll !

hej igår var jag hemma hos cornlia , hade jätte kul ocg filippa , lydia , kerry , adam, julia , var också där. hade verkligen jätte kul (Y)
hahha , hade damp kul :))
sen efter de så åkte jag hem och nu sitter jag här , har pratat med simon lite , hah inte så roligt men , sen gick han för han skulle ha machs , och nu pratar jag med någon som jag inte vet vem de är hahah ! xD
jag har tänkt på en sak .... för jag bor ju inte hos mina riktiga föreldrar så .. jag får ju flytta till min mamma igen så jag tänkte kanske att jag ska flytta ditt , eller jag vet inte ? för jag har ju mina kompisar här och så .. ?
man vill ju inte lämmna värdens snyggaste kille heller ;)
hihihi alexander ^..^
fy fan va jag saknar den killen , försöker glömma han men de går ju inte så bra ! :0
jaja , han har ju glömmt mig eller jag tror de eller jag vet inte.. så jag får la försöka glömma han med !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0