?

hej hej , idag har jag varit med jesper , simon , felix , linnea , frida , ebba.
vi hade sjukt tråkligt .... sen efeter ett tag skulle jag åka hem igen efter som Alice Höök och henns kusin som är 2 år skulle komma och rida på skimir. och sen gick jag tillbacka till frida och dom inte så kul men hade verkligen inget annat att göra efter att alice och dom hade gått hem. men jag var inte så länge med dom för frida & linnea , ebba skulle hem till frida. så jag gick hem och satt vid datorn. och sen smsade Alexande mig om jag ville följa med ut. Alexande va hos  jesper. så jag gick ut med dom , vi gjorde inte så mycket först så va vi ute & sen gick vi in till jesper , för det var sjukt kallt ute :p dom satt typ bara vid sina datorer medans jag satt och kollade på ; s
jaja , inte rolig dag eller de roligaste var nog att va med alex & jesper : D
nu ska jag sova , godnatt ; p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0