inte en bra helg.

hej hej , har inte skrivit på länge men har inte mått så bra.
men nu ska jag skriva vad som har hänt under tinden jag inte har bloggat =)

i fredags så var jag med Alexander & Emelie , vi hade la kul tills jag försörde allt . :/
sen på lördagen så åkte jag till stan med - Selma - Helga - mamma - jóna - freja - familgen -
gjorde inte så mycket i stan , sen efter åt så gick jag ut i stallet , sen kom Filippa hem till mig
vi gjorde inte så mycket satt och pratade & sen åkte hon en igen.
sen resten av kvällen satt jag och pratade med Felix , en sjukt underbar kille , som är sjukt snäll & söt =)
sen på söndagen så gick jag upp typ halv 12 , sen satt jag vid datorn efter ett tag blev det långtråkligt ..
så jag gick ut i stallet och gjorde lite grejer där. sen gick jag in för mina syskon skulle komma
sen kom alvin och frida hem till mig , eller alvin kom när dom andra kom för han är ju min systers barn
han är lika gammal som. sen kom frida & då satt dom och myste i min säng medans jag typ tittade på ^^)
sen skulle alvin hem , och då så följde vi han ner och sen gick vi upp till mitt rum , vi gjorde inte så mycket satt
och pratde om saker , vi typ berätter allt för varandra så ^.^

Jag är så glad för fridas skull för Alvin & frida är tsm igen , för alvin gjorde ju slut med henne för några veckor sedan.
men nu vill han ta tillbacks henne , så nu är dom tsm (y)
dom är sjukt söta tsm med :)
men nu ska jag sova , det är ju skola i morgon .. fan vill inte gå till skolan
för det kommer bara bi värre när jag ser han , för då kommer bara alla minnen tillbacka :'(
Bjuder på en sjukt fin bild !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0