sjukt rolig dag

hej idag har jag haft det awesome ! (Y)
eller det va inte så awesome inte i skolan .... frida hon modde inte alls bra , alvin har gjort slut med henne ..
hon gröt hela tiden , tycket verkligen synd om henne nu har det hänt två gånger :'(
vill inte att hon ska va ledsen.. men sånt här händer. och de är inte de roligaste att förlora någon som man älskar ..
Efter skolan så följde jag med frida hem. skulle trösta henne tänkte jag. sen skulle hon åka så jag gick hem och mockade åt mina fina hästar :D
sen ringde jag olivia för jag skulle kolla om jag fick följa med till 4h med frida,linnea,olivia , dom hade någon spök grej där hhhih , de va jätte kul och så var samuel och edvin hampus oliver där sjukt kul :D
så jag har haft de ganska roligt idag utom att frida blev så ledsen ;(
hoppas hon inte är lika ledsen imorgon ! :)
jaja nu ska jag kolla på film eller nåt är sjukt trött :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0