skolan är bäst - not ^.^

idag har jag haft de sjukt kul , först i skolan hahah filippa och jag sprang runt och cpa
men de roligaste va nog när jag fick va med alexander och när han holde på och dampa hha ! :p
och sen kom jag hem och då hade mamma gjort något med min mobil så nu funkar den jippii :D

sen kom frida och linnea jonsson, jag red med dom , linnea red på örn frida skimir och jag min underbara musse  !
hade sjukt rolig med haha xd ! jag har tänk på en sak man ska inte gå och va depprimerad hela livet för man har ju bara ett liv , så nu ska jag inte va deppig mer för jag ska lev livet och ha kul och inte sitta och gråta över en kille !
jaja , nu ska jag ha sjukt fucking för jag ska göra läxsor -.- '
herrå !




bjuder på en inte så fin bild men men ^..^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0