Varför blundar vi när vi ber ,när vi gråter ,när vi kysser ,när vi drömmer? För att det vackraste i livet inte syns, men känns i hjärtat.

hej hej idag har jag varit i skolan , de va sjukt kul :D
sen efter skolan så åkte jag till stan med , Linnea Jonsson & Linnea larsson
vi skulle kolla på en bio (y)
mums jag köpte en hel godis påse :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
sen satt vi och pratade &  väntade på att vi skulle gå in :p
breaking down fy fan va bra den var :'o
sen när den var klar så gick vi till linneas j mamma för hon skulle köra hem oss ^^
sen när jag kom hem så gick jag till stallet och myste lite med musse
och sen gick jag in & åt pankakor mums !
sen gick jag upp till mitt rum och satt vid dator.
och nu sitter jag och pratar med Nasse (y)
sen ska jag sova gött som fan ska det bli för jag är sjukt trött :p



bjuder på en sjukt fin bild på min underbara häst Musse <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0