Bilder från idag ;)

hej idag jag ridigt med frida & olivia.
vi möte olivia nästan vid henne.
sen red vi runt i tofta, hade rätt kul :D
sen idag ska jag vara med frida & olivia & Linnéa jonsson.
de var idag jag skulle vara med dom ehhehe ^^
de ska bli skit kul, men jag är lite ledsen efter som jag har
inte fått mitt ägg än :'(
men nu kommer lite bilder ;P

vi är fan snygga !


musse eee fin!




Musses bög kompis ! :D



sååå söt ! :D



Fint baby!



jasså var de så äckligt.. ;o



ja men vi säger att hon är normal ;)


sut :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHHAHAHA VAFAN ÄR DET MED MIG ?

snorbilderna,muhahaa



Älskar dig & Frida..fuck vad man kan vara sig själv med er två...vi ses ikväll ;)

2012-04-07 @ 16:12:43
URL: http://oliviaaeliasson.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv. Näe, det är inte min häst, min min medryttarhäst :)

Vi MÅSTE rida nån gång! :D <3

Tack, men DIN blogg äe FIN!

2012-04-08 @ 15:23:45
URL: http://johannaanderrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0