de är fredag och jag längtar tills jag får mitt ägg !

hej just nu sitter jag och pratar med emelie  :D
idag har jag varit med frida.. hon sovde över hos mig.
hade rätt kul, idag ska jag kke vara med Fridut,Linnéa jonsson
ooooooooooooooch OLIVIA ! ;)
om jag får vara med då, hoppas de :0
hasså helvete vad jag önskar jag satt här med mitt
påsk ägg oooooh ge mig.

imorgon blir de att påska med hästarna.
ska bli skit kul.
ska rida i tränninge, hoppas man får lite godis ! :)
Eller rättare sakt GE OSS GODIS FÖR FAN !
ja men ni får en bild från förra året när vi påskade ! :D
ni får en bild när jag badade med musse förra året i april.
fyfan va kul de va :)
Olivia & Musse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0