Frida Gandalf Ivarsson ♥

hej alla fula,söta,snygg,trötta,roliga tråkiga osv..
idag har jag varit i skolan, sen efter skolan så åkte
jag och frida till stan, köpte en tröja och massor
av GODIS (y) sen efter stan så åkte jag hem och
Frida gick hem till sig åkte ju tåg hem, sen
så städade jag mitt rum såg ut som fan, ja men
sen så kom Frida min underbaste guldfisk.
sen skulle vi ju träffa Malin för hon skulle
pierca navlen men hon gjorde inte de
för att de typ inte gick så, hon ska ta
nästa fredag  :)

hm.. vi såg en skit mysig film (y)
haha eller inte fyan va äcklig den var.
kolla på Trailen. Hostel Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=4d5_lrn9v-g

och just nu sitter vi vid datorn,ska la komma
på tvåan snart tror jag.



just de ville bara säga att jag har en helt underbar bästis
som man alltid man kan lita på, fyfan saknar i sommras
när vi hade damp kul hahah x'd älskar min Gandlaf
puss på dig bby.

du + jag = föralltid - du är bäst !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0