Grym dag. ♥

hej idag åkte jag ju till stan me Frida,Linnéa larsson,Julia,Ronja,Dream
hade skit kul träffade massa kompisar, vi åt pizza och massa saker gjorde vi
jag åkte ju ditt 1 och sen halv 5 så åkte Frida hem, så jag och linnea och ronja
och Dream. gjorde inte så mycket träffade alexander rask och några mer
och sen kom Emelie och då gick vi hem till henne och hade kul
sen kom hennes kille Pontus hha då gick vi till hemmakväll
och köpte godis eller pontus gjorde ^^
nu kommer några bilder från idag !
ja alla som läser detta jag ville bara säga att ni är fan bästa !!

mums !


jag & min underbar vän Julia !




thihihi söta små barn !


jag & julia igen ^^





vi är sjukt snygga eller hur julia ;)



EMELIIIIE ::DDDDDDDDDDD


inte den bästa bilden men jaja :D


Emelie, pontus, julia :D



aahhaha de var en puss till emelie eller nått sånt ?


cpe barn men älskar dig ändå puss !

Kommentarer
Postat av: julia <3

awwwwh bby!

jag älskar dig så otroligt mycket! <33333

2012-02-20 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0