hej på dig ; )

hej idag har jag vait med linnéa nästan hela dagen
vi åkte till göteborg till ett museum med massa djur och sånt
hade rätt kul, sen efter de så åkte jag hem eller jag åkte med
hennes familg så dom körde hem mig, sen efter de så lagade jag
mat till familgen, sen gick jag till frida & malin :D
hade skit kul !! älskar er ni är underbar !! :)
just nu sitter jag med frida för malin är åkt hem ;/
men vi har kul ändå ! ska kolla på en film snart och
mysa !



fattar inte ens att du pallar, du känner inte mig och du säger
att jag har förendras om jag ska säga från hjärtat så är de du, DU som har förendras sjukt myckt
inte jag ! de var inte jag som började röka, drika & va helt cpe.
bryr mig inte om dig längre.




bilder har inget med texten att göra !
fin kille på bilden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0