I love u Tinna !

hej just nu sitter jag med min underbara vän frida ! =D
vi gör inte så mycket frida sitter och pratar om godis får la ta mina små ben och gå
och kolla -.-'
kan ju berätta lite om igår, ja jag var ju hos frida hela dagen efter skolan
sen vid 7 tiden gick jag hem & då möter jag mamma på vägen hem hon går med
min syster trodde dom var ute med min Hund Tinna.
men de var dom inte dom, Tinna hade blivit sparkad av min häst musse..
och efter hon hade blivit sparkad så sprang hon bara i väg..
var ute och letade efter henne i 3 timmar trodde hon var helt borta :(
7-10 letade vi efter henne, men sen halv 1 på natten så kom hon tillbaka med ett stort
står under öggat :'(( men hon är ju hemma nu så är sjukt glad över att hon är hemma !
såret är inte så stort men de är ändå ett sår som vi-jag måste tväta :(
hoppas de blir bra för älskar henne ! <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0