idag är de Tisdag.

hej alla snyggingar, idag har jag varit i skolan
först så hade vi engelska fyy,sen åkte vi på någon jävla
Teater haha den var rätt rolig, pallar inte berätta hela
dagen men de var en bra dag i skolan =D
just nu sitter jag hemma och väntar på att min
Älskade vän Frida ska ringa (y)
ska komma till henne & Linnéa jonsson & Linnéa Larsson.

till dig...
du är så sjukt fin & snäll
gillar verkligen dig, vill träffa dig
mer, vill bara hålla om dig sötnos !
önskar att du kännde samma.

ville bara säga att du är så sjukt fin thihih.






bjuder en bild på mig och min underbara vän Filippa :*

just de glömmt berätta en sak till er.. jag & rasmus har gjort slut.

ha de bra  =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0