Malin & Linn ! ♥

hej idag har jag vait i skolan och sen efter skolan så åkte jag & linn,Malin hem till
linn & åt choklad och banan och massa andra frukter, sen så gick upp på henns rum
och just nu sitter vi vid datorn & jag ska snart åka hem :((
men vi har haft skit kul :D sen efter de så kom mamma
och hämmta mig  :( vi gick derekt till stallet och gjorde klart
de i stallet, så de är bara att chilla & plugga lite nu då :)


saknar dig så sjukt mycket vill bara hålla om dig !
bara du kunnde fatta hur mycket du betyder för mig :(
ångar allt jag sa till dig & gjorde :'(
du är den jag tänker på hela tiden, är så ledsen
att de blev så här, & de jag önskar mest nu är att
de ska bli vi igen, men jag vet att de inte kommer
bli så, men jag kan ju alltid önska.. : /



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0