2012

hej, i lördags var dagen helt grym. Linnea,Frida,becca var hemma hos mig så lagade vi mat & sen satt vi vid datorn eller Linnea gjorde de;p sen kom Ronja,Linnea larsson,Olivia och då kollade vi på en film en konstig skräckfilm xd
sen efter det så gick vi ut och smällde raketer, sen så gick vi till Frida för att kolla på alla raketer vid 12 slaget.
så sjukt kul hade vi, sen skulle linnea & becca hem & då gick jag,frida,olivia och mötte martin, vi typ satt och pratade och sen blev klockan halv två och då gick vi hem till mig och log och pratade, sen på söndagen var jag lite sjuk modde dåligt så jag gjorde inte så mycket. i måndags var jag med alice vi var ute och red på örn & musse och sen sovade jag över med henne så nu sitter jag i henns rum och kollar på film. här är hennes blogg :) http://soprus.bloggplatsen.se/



Hihi min fina vän alice ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0