nu blir det att..

ja nu blir det att städa mitt rum, och sen gå ut till min underbar häst musse !
sen skulle ju turken Frida Ivarsson komma men de blir la inget med det ^^
och sen kommer benjamin & hans Familg och frida skulle komma där med men men hon är la för söt ibland :D
ja jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag kan skriva lite om igår eller jag gjorde inte så mycket hade tråkigt som vanligt ^^ jag var ute i stallet typ hela dagen så underbar!
red på musse & sen mockade & släppte in hästarna och efter de så gick jag in med alla musses grejer,sadel osv.jag skulle putsa musses sadel och de andra tog la en timma att  göra de ^^
men de är alltid lika kul att hola på med hästar eller nått sånt !
ne men nu ska jag gå ha de bäst !



min älskade Musse !



Kommentarer
Postat av: julia <33333

fin musssääääääeee :D <3

2012-01-05 @ 18:17:27
URL: http://jhvalgren.blogg.se/
Postat av: Gandalf

DU är en turk gollum!

2012-01-06 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0