5 saker jag inte gillar, 5 saker jag gillar :D

inte gillar.
1. hatar när man blir mobbad eller nått sånt för man e sig själv.
2. tycker verkligen inte om när någon säger att man är dålig.
3.jag hatar min bästaväns ex.
4. hatar skolan.
5. hatar när musse får lite smått damp.
jag gillar.
1. Gandalf.
2. godis.
3. min vänner.
4. min hästar.
5. Linus ! :*
-----------------------------
jag gillar fridas mina föter, som är så sjukt fina
vill bara mysa med dom, puss på dig min underbara bästis ! :********
jag önskar du var här bLABLABLA din mamma spelar konstig musik ;s
HEHEHE ! :>
du... men....du... du ..... du.... är verkligen bäsk.
Puss på din fin FÖTTER ;*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0