Anton :)

hej idag har jag varit med anton, vi va hemma hos han.
de va kul att träffa han igen ! :) vi gjorde inte så mycket.
men vi hade rätt kul ändå, sen träffade jag min älskade vän
lillemor skit länge sen jag träffade henne !
imorgon blir de att åka till stan igen för att vara med
min Fågel Emelie haha ne hon är ingen fågel, jag ska
också vara med pontus  & linus..
de ska la bli kul ! :) men ska gå och lägga mig nu
bloggar imorgon när jag kommer hem från linus, efter
som vi ska vara hos han på kvällen & sen ska jag sova
hos min Älskling Emelie ! ;*********
ni har la inte glömt att kolla min & Krilles blogg ? ;)
http://petrakrille.blogg.se/?tmp=06200752

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0