Bästa dagen !

hej idag har jag varit med Älsklingen !
han kom typ vid 11 och då gick vi  och
pratade lite sen kom min lilla syster in och hennes kompis
så dom gick vara med oss ett tag, sen gick vi och lagade mat
efter som mina föreldrar var inte hemma, bara mina syskon.
sen efter vi hade lagat mat så gick vi ut i stallet.
sen efter de så gick vi in och myste eller vi gick inte vara
själva efter som min lilla syster kom in typ hela tiden 
Älskling...
du helt underbara, du är de bästa som har hänt
mig, du är så sjukt fin !
kan drunka i dina ögon, är så glad att jag har dig & att du bara är min !
du gör mig glad, du är så sjukt rolig med !
allt så sjukt snäll älskling kan inte fatta att du är så snäll och ibland är du nästan
för snäll, saknar dig nu och när du inte är här ;(
hoppas du kommer nästa helg också eller jag kommer till dig.
och har lika roligt, älskar dig över allt.
kommer aldrig lämna dig.


söt du är Älsling ! :*
haha är vi inte söta ?  ;)
hahah, ja är ju fin AHAHAHAH jävla ekorre !
sötast är du Älslking !
Gulligt..
HAHAHAHAHAHAHAHA, sjukt söta ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0