bloggar.

hej just nu sitter jag i bilden, gör inte så mycket kollar på dom här
bloggarna :  )
www.kissies.se/
www.gaybloggen.com/
www.joakimlindqvist.devote.se/
www.nicholaihollesen.blogg.se/index.html

har inte nått att göra, så jag sitter & kollar på bloggar :D
vet inte vad jag ska skriv, jag kan skriva lite om igår
de gick jätte bra lärde mig nya grejer, de gick bättre
i tölten för att jag lärde mig att sitta ner och ha kontroll
efter som han är kanska bigg & han är unghäst han är
bara 7 år gammal, ska börja träna med han lite oftare
ska bli skit kul, sen ska jag träna med musse också
men de blir litte lättare nu för min kompis linnéa jonsson
har en sköt häst vid min skola typ, och de är ganska nära mig så
jag kan bara rida ditt och träna :) snart ska vi ju börja rida in dúkka
med eller min stora syster har redan ridigt henne lite men vi ska rida henne
mer. så gött att all snö är borta och de är inte lika kallt och sånt så våren är
nog på vägg så gött, längtar bara till sommaren ska ju börja tävla med musse
då eller jag vill de så görna, har ju bara tävlat en gång med han i hoppning
hah de gick la så där. ja kan ju berätta att vi ska få en till häst hemma
fast de är inte våran de är min mammas kompis häst, de är ett sto
vet inte hur de kommer bli vi har ju mest killar eller så ^^
så då har vi 6 hästar hemma, rätt kul men ändå mycket att jobb med att
sköta dom men de kommer bli skit kul :D ne nu ska jag inte skriva mer
får la ta att jobba lite men de där bilden jag skulle göra -.-
hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0