lycka är inte att ha allt, det är att vara nöjd med det man har !

lördag.
hej har inte bloggat så mycket men jag har vait på sjukhuset.
jag kan ju berätta lite vad som hände, jag var ute och red,
red men frida & Olivia, vi galopperade och jag ramlade av.
slog i huvudet och ryggen, fick åka in till sjukhuset, var
där spyde och måde sjukt dåligt :(
men sen efter 3 -4 timmar så fick jag träffa en doktor
sen skulle jag ta kort på huvudet och sånt, och då
sa dom att jag hade fått hjärnskakning.
----------------------------------------------------------------------

söndag, idag har jag tagit de lungt, varit ute i stallet lite
och sen kom frida & linnéa, just nu är jag bara med BästisenFridaIvarsson ! :D
vet ni vad hon har skafat en blogg :D
http://fridaaivarsson.devote.se/ där är den, sjukt fin är hon
älskar dig sötnos du är bäst ska du veta ! ♥♥
men nu ska vi ta in hästarna, ja just de örn är tillbaka från blodiglarna ;)
ha de bra kram Petra :)




Kommentarer
Postat av: kim

fin blogg du har :)

kram (:

2012-03-04 @ 18:56:22
URL: http://enochfemtiosju.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0