Fredag ♥ Lördag

hej just nu sitter jag med bästa Emelie, hon har sovit över hos mig :)
snart ska hon åka hem tråkigt ;(
men tänkte berätta lite om igår och idag :D
igår var jag och Frida hos Olivia med våra hästar.
vi red ditt de är inte så lågt ditt ! :)
vi hoppade, och Frida var as glad för att hon fick hoppa
Skimir, de är inte ofta han hoppar eller så, men han tyckte
de var kul efter som han hoppade de med gläjde hhe ^^
tyckte dom var as duktiga, sen efter vi hade varit där
så skulle vi gå hem men då så följde Olivias hund med oss..
så vi fick vänta på olivia efter som hon skulle hämta henne.
sen så red vi hem och då kom Emelie :D:D:D:D:D:D
och då gick vi in och kollade på film och bara myste.
hade skit kul, sen kollade vi på en film till.
och sen sommnade Emelie så jag fick stänga av och sova jag me :)
------------------------------------------------------------------------
Lördag- vi vaknade och åt frukost och kollade klart filmen vi
kollade på, sen efter de så gick vi ut till stallet och tog in
min bebis(musse) och Emelie red han en stund och sen tog jag över
såg ut som hon hade kul fast han sprang iväg haha :)
sen efter de gick vi in och gjorde våfflor tvär goda blev dom ;)
sen efter de så gick vi till bussen för hon skulle hem ;(
----------------------------------------------------------------------
just nu sitter jag och här och skriver men ska börja städa nu eller om en
stund hehe... de kommer upp bilder från idag/igår men inte lägger
inte ut dom nu, ha de bra för fan.
sjukt fina min änglar är. ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie ;)

Aww Petra älskar dig, skit kul hade vi. <3

2012-03-25 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0