här kommer Petra Polis ; )

hej nu är jag hemma från skola..
sitter i mammas & pappas stora och mysa säng.
saknas bara 1 jämte mig.. Linus kom hit !
snart ska jag cyckla bort till linnéas sköt häst.
ska hjälpa dom med doms lilla häst som dom ska rida in.
Frida ska också vara där, sen när jag har varit där så
ska jag myyyyyysa med Musse, är så sjukt ledsen..
för musse är ganska smal.. och han kan typ inte äta eller
nått sånt, så mamma ska ta hit en veterinär idag hoppas jag !
vet inte vad jag ska skriva mer.. men kke kommer upp lite
bilder från igår, på musse & frida & skimir men de är bra om
frida lägger upp bilderna. men nu ska jag plugga lite.. väntar
ju på att Linnéa ska ringa ;o
hhaha en bild från idag när vi gjorde so..
ska spela in en film och då ska jag vara Polis hehe ^.^
puss & kram Petra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0