Måndag ?!?!? :D

hej idag har jag varit i skolan, sen efter de så åkte jag & mamma
till stan, skulle köpa någon jacka där eller nått..
sen efter de så kom frida till mig, vi gick ut och red :D
Frida red Musse lite hon har alltid varit lite små rädd
att rida han, men nu vågade hon & förra veckan
så galopperade hon på han !
duktigt flicka ! :*
NEJJJJ !!!
inte mitt kära spotify ;(
de kommer gå ut snart neeeeeej detta inte bra ;(
hmm :(
Vad kyss betyder
-Kyss på pannan: Jag respekterar dig.
-Kyss på kinden: Vi är vänner.
-Kyss på handen: Jag vill ha dig.
- Kyss på halsen: Jag vill ha dig, nu.
... -Kyss på axeln: Du är perfekt.
-Kyss på munnen: Jag älskar dig.
____________________________________________________

Vad varje rörelse betyder
-Hand i hand: Vi gillar defenitivt varandra.
-Tryckta tätt mot varandra: Jag vill ha dig.
-Söker varandras ögon: Jag gillar dig för den du är.
-Leker med hår: Låt oss leka.
-Armarna runt midjan: Jag gillar dig för mycket för att släppa taget.
-Skratt medans vi kysser varandra, är jag bekväm med dig.
____________________________________________________
RÅD:
Om du funderar på någon medans du läser detta, är du defenetivt in love.
____________________________________________________
KRAV:
Ställ detta som din status efter att ha läst!
Eller så har du ett dåligt år av generationer.
____________________________________________________
Om du (liknande), (kärlek), ELLER (MISS) NÅGON JUST NU:
- Och inte kan få dem ur huvudet.
- Så lägg detta som din status inom en minut och vem du saknar
kommer att överraska dig.


Hahahah ofta detta är ens sant.. ?!
om man är kär är la man de..
KRAV:
Ställ detta som din status efter att ha läst!
Eller så har du ett dåligt år av generationer.
och vad är detta då ?!
hasså !
om ni undrar tog jag den hör från fb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0