myser med bästis !

hej idag har jag varit i skolan eller jag var inte där så
länge vara bara där till halv 12 :)
för jag skulle ju åka upp till min mamma och ha de
där jävla mötet... de var skit tråkigt -.-
var la där i en timma sen åkte jag hem igen.
sen efter de så åkte jag & mamma till min mammas kompis
affär för skulle komma på en ridhjäm till mig, men dom hade ingen :/
sen efter de så köpte vi godis :DDDDDDDDD
sen åkte vi hem och då kom Frida & så red vi ^^
och nu sitter vi och myser ska kolla på film snart :*

imorgon blir de älsklingen yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees !
har saknat han så sjukt & nu ska jag träffa han igen
ska krama sunder han eller ne de ska jag inte men mysa¨
med han ! Älskar dig Linus du gör så mitt hjärta slår ! :*<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0