Snaaart helg och de betyder att jag får träffa Linus snart !

heeeej, idag har jag varit i skolan efter skolan så gick jag
ut i stallet för jag skulle rida med min underbara bästis :*
frida, hade skit kul som vanligt då :)
sen ringe ju så klart min underbara pojkvän linus några
gåner när vi red, sen efter jag hade ridigt och så gick
jag in och städade mitt rum och sånt.
Just nu sitter jag och kollar på Hanna Widerstedts blogg
hon som var med i big brothers.. uchs tycker verkligen inte
om henne, hon verkar sjukt konstig ju :O
lite för äcklig med ;o
imorgon kommer jag inte blogga så mycket för efter skolan
ska jag åka upp till mina mamma, men jag bloggar så snappt
jag kommer hem :) ville verkligen rida i morgon men de kan
kan jag inte & inte på lördag häller, för då ska jag till min sjukt
snygga,underbara,saknade pojkvän, Frida ska med på lördag
också eller de är bara kke men hoppas :)
ja ni kan ju kolla på Hannas blogg sj & se vad ni tycker
om den .. http://www.widerstedt.com/
ha de bra för fan & Lev livet, det går inte i repris !
bjuder på en bild till de hela !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0