Tjejer ha lite kul med hästarna istället för att bara sitta där och se bra ut.

hej bloggen pallade inte blogga igår va skit trött men jag tänkte blogga lite nu :) , men dag red jag och
Min Snygg,söta,fin,vackra Bästavän, hon var inte i skolan idag men hon kom och red ändå ! :)
de var skit fin väder ute idag helt underbart var de,sen efter jag kom in så åt jag våfflor efter
som de är våffel dagen i morgon, ska fan äta de i morgon också hha ;)
och just nu sitter jag och pratar med Emelie :D
---------------------------------------------------------------------
nu tänkte jag berätta lite om Rubrik ni som inte fattar den hehe..
jag tycker inte bara man ska träna hela tiden, & se bra ut på hästen..
jag tycker man också ska ha kul t.ex med kompisar galoppera
och skratta och ha as kul, inte bara träna hela tiden, jag tror inte
hästen tycker de är så roligt, & min häst Älskar verkligen och
vara ute i skogen och bara springa av sig, och jag känner
de på han, han tycker inte de är så kul att träna kke nej men de  tycker
ju jag,  man behöver inte träna träna träna blablabla..
du kke lär dig mycket på de, men tror du hästen tycker de är så
kul att typ få hoppa 3 gånger i veckan eller dresyr kke ut och
rida i skogen istället ? de var de jag ville säga..
--------------------------------------------------------------------
snart är de fan påsk & de betyder påsklov & massa godis hihi ^^
jag älskar godis ! de ska bli fett roligt för jag,frida,olivia,cornelia
ska ut med våra hästar och klä ut oss, vi gjorde de förra året
men då var inte rida med :(
men ni får ha de så bra för ni ska jag gå och lägga mig och smsa
med Linus till jag somnar :)



bjuder på en liten bild Hihihihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0