tönt.

hej just nu just nu sitter jag hemma och har tråkigt ska börja plugga snart :)
men först blogga lite, idag har jag inte gjort så mycket, har bara varit hemma
och varit vid datorn, ja jag ska inte göra så mycket i dag men de blir att vara
hemma och inte göra nått efter som jag inte får rida ;(((((
tänkt på en grej jätte länge kanske låter lite konstigt men jag vill börja boxas
eller jag vet inte så sugen på att testa eller så ^^
annars blir de bara att satsa mer på riding, vill tävla och hoppa buu
men har för fan ingen paddock, de är roligt får rida på en äng om jag ska
träna eller hoppa, vi har ju inga riktiga hinder heler så får hoppa med hinkar
men de funkar la men ändå :/ vet inte vad jag ska skriva mer, jo att jag tänkte ha
veckans blogg hasså den som är finast och så, så om ni vill kan ni länka era bloggar
eller kommentera så ser jag dom & så kan jag ju kolla och ut se en :)
hejdå :)


ser ut den finaste bloggen på freddag ! :)


Kommentarer
Postat av: din gandalf ;)

fin du är älskling! (a) <3

2012-03-06 @ 18:05:16
Postat av: Julia Rolofsson

krya på dej förresten :)

ochjag är med ;)

2012-03-06 @ 20:03:29
URL: http://juliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0